ncd200 Posted October 26, 2017 Report Posted October 26, 2017 Hello, My new admin template is running but i cant find out why i recieve the error no route passed. I know for sure it is a jquiry error. but dont know how to fix this. Can anyone take a look at my layout? The link is crew.silverwingsva.com Kindly regards, Rick Quote <!DOCTYPE html> <html lang="en"> <head> <link rel="icon" type="image/png" sizes="16x16" href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/images/favicon.ico"> <title>SVG | CrewCenter</title> <?php echo $page_htmlhead; ?> <!-- Bootstrap Core CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet"> <!-- Menu CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/sidebar-nav/dist/sidebar-nav.min.css" rel="stylesheet"> <!-- chartist CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-js/dist/chartist.min.css" rel="stylesheet"> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-plugin-tooltip-master/dist/chartist-plugin-tooltip.css" rel="stylesheet"> <!-- Vector CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-2.0.2.css" rel="stylesheet" /> <!-- animation CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/animate.css" rel="stylesheet"> <!-- Custom CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/style.css" rel="stylesheet"> <!-- color CSS --> <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/colors/megna-dark.css" id="theme" rel="stylesheet"> <!-- HTML5 Shim and Respond.js IE8 support of HTML5 elements and media queries --> <!-- WARNING: Respond.js doesn't work if you view the page via file:// --> <!--[if lt IE 9]> <script src="https://oss.maxcdn.com/libs/html5shiv/3.7.0/html5shiv.js"></script> <script src="https://oss.maxcdn.com/libs/respond.js/1.4.2/respond.min.js"></script> <![endif]--> </head> <body class="fix-header"> <?php echo $page_htmlreq; ?> <div id="content"> <?php if(Auth::LoggedIn() == true){ ?> <?php require 'app_top.php' ?> <? } ?> <?php echo $page_content; ?> </div> </div> <!-- /.container-fluid --> <footer class="footer text-center"> © 2016 - <?php echo date("Y"); ?> Copyright. SilverWingsva.com</footer> </div> <!-- /#page-wrapper --> </div> <!-- /#wrapper --> <!-- jQuery --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery/dist/jquery.min.js"></script> <!-- Bootstrap Core JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js"></script> <!-- Menu Plugin JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/sidebar-nav/dist/sidebar-nav.min.js"></script> <!--Counter js --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/waypoints/lib/jquery.waypoints.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/counterup/jquery.counterup.min.js"></script> <!--slimscroll JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/jquery.slimscroll.js"></script> <!--Wave Effects --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/waves.js"></script> <!-- Vector map JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-2.0.2.min.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-world-mill-en.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-in-mill.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-us-aea-en.js"></script> <!-- chartist chart --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-js/dist/chartist.min.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-plugin-tooltip-master/dist/chartist-plugin-tooltip.min.js"></script> <!-- sparkline chart JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery-sparkline/jquery.sparkline.min.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery-sparkline/jquery.charts-sparkline.js"></script> <!-- Custom Theme JavaScript --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/custom.min.js"></script> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/dashboard3.js"></script> <!--Style Switcher --> <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/styleswitcher/jQuery.style.switcher.js"></script> </body> </html> Quote
Recommended Posts