Jump to content

No route passed again


ncd200

Recommended Posts

Hello,

My new admin template is running but i cant find out why i recieve the error no route passed.

I know for sure it is a jquiry error. but dont know how to fix this.

 

Can anyone take a look at my layout?

 

The link is crew.silverwingsva.com

 

Kindly regards,

 

Rick

Quote

<!DOCTYPE html>
<html lang="en">

<head>
    
    <link rel="icon" type="image/png" sizes="16x16" href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/images/favicon.ico">
    <title>SVG | CrewCenter</title>
    <?php echo $page_htmlhead; ?>
    <!-- Bootstrap Core CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet">
    <!-- Menu CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/sidebar-nav/dist/sidebar-nav.min.css" rel="stylesheet">
    
    <!-- chartist CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-js/dist/chartist.min.css" rel="stylesheet">
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-plugin-tooltip-master/dist/chartist-plugin-tooltip.css" rel="stylesheet">
    <!-- Vector CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-2.0.2.css" rel="stylesheet" />
    <!-- animation CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/animate.css" rel="stylesheet">
    <!-- Custom CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/style.css" rel="stylesheet">
    <!-- color CSS -->
    <link href="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/css/colors/megna-dark.css" id="theme" rel="stylesheet">
    <!-- HTML5 Shim and Respond.js IE8 support of HTML5 elements and media queries -->
    <!-- WARNING: Respond.js doesn't work if you view the page via file:// -->
    <!--[if lt IE 9]>
    <script src="https://oss.maxcdn.com/libs/html5shiv/3.7.0/html5shiv.js"></script>
    <script src="https://oss.maxcdn.com/libs/respond.js/1.4.2/respond.min.js"></script>
<![endif]-->
</head>

<body class="fix-header">
   
   <?php echo $page_htmlreq; ?>
        
        <div id="content">
            
            <?php if(Auth::LoggedIn() == true){ ?>
<?php require 'app_top.php' ?>
<? } ?>
            
            <?php echo $page_content; ?>
        </div>
  
            </div>
            <!-- /.container-fluid -->
            <footer class="footer text-center"> &copy; 2016 -  <?php echo date("Y"); ?> Copyright. SilverWingsva.com</footer>
        </div>
        <!-- /#page-wrapper -->
    </div>
    <!-- /#wrapper -->
    <!-- jQuery -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery/dist/jquery.min.js"></script>
    <!-- Bootstrap Core JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js"></script>
    <!-- Menu Plugin JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/sidebar-nav/dist/sidebar-nav.min.js"></script>
    <!--Counter js -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/waypoints/lib/jquery.waypoints.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/counterup/jquery.counterup.min.js"></script>
    <!--slimscroll JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/jquery.slimscroll.js"></script>
    
    <!--Wave Effects -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/waves.js"></script>
    <!-- Vector map JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-2.0.2.min.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-world-mill-en.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-in-mill.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/vectormap/jquery-jvectormap-us-aea-en.js"></script>
    <!-- chartist chart -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-js/dist/chartist.min.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/chartist-plugin-tooltip-master/dist/chartist-plugin-tooltip.min.js"></script>
    <!-- sparkline chart JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery-sparkline/jquery.sparkline.min.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/jquery-sparkline/jquery.charts-sparkline.js"></script>
    <!-- Custom Theme JavaScript -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/custom.min.js"></script>
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/js/dashboard3.js"></script>
    <!--Style Switcher -->
    <script src="<?php echo SITE_URL?>/lib/skins/crewcenter/plugins/bower_components/styleswitcher/jQuery.style.switcher.js"></script>
</body>

</html>

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...